İşlerinizi hızlı, doğru ve verimli olarak yürütmenize destek oluyoruz.
İşlerin standartlaştırması, kayıtların ve iletişimin doğru yapılması, süreçlerin takip ve kontrol edilebilmesi, süreç performansının ölçülmesi, hesap verebilirlik, işlerin zamanında doğru olarak tamamlanması, hatalarda azalma ve verimlilikte artış için tüm iş süreçlerinizi uçtan uca tanımlıyor ve iyileştiriyoruz.
Süreç Analizi
İş süreçleri, iş modeli, organizasyon yapısı, çalışan yetkinliği kurumsal kültür veri ve İş yapış tarzı analizi
Süreç Belirleme
İş süreçlerinin belirlenmesi ve tanımlanması (ana, alt ve detay süreçler ile aktiviteler)
Süreç Haritalama
Formatların belirlenmesi, iş akış şemalarının çizilmesi, süreç performansının belirlenmesi ve izlenmesi.
Süreç İyileştirme
İşin hızlandırılması, kalitenin artırılması, bozuk iş akışlarının düzenlenmesi, beklemelerin ve israfların önüne geçilmesi
Süreç Yönetimi
Ürün, hizmet ve fiyatlama rekabetinin hızla arttığı günümüzde kurum içi süreçlerin yönetimi, izlemesi ve iyileştirilmesi fark oluşturan en önemli faktörlerden biridir. Süreçlerin tanımlanması, sahiplerinin belirlenmesi, gerekli ölçümlerle performansının izlenmesi ve süreç iyileştirmelerinin yapılmasını kapsayan faaliyetler süreç yönetimini oluşturmaktadır. Süreç yönetimi ile yaşanan belirsizliklerin ve verimsizliklerin giderilmesi amaçlanır.
Bunu gerçekleştirmek için;
Süreç Haritalama ve İyileştirme
Kuruluşların süreç yönetimi ile ilgili organizasyonel yapılanmasının gerçekleştirilmesi, süreçlerin tanımlanması, rol ve sorumlulukların belirlenmesi ve süreç performanslarının ölçülmesini sağlayan süreç yönetim modelini kuruyoruz.
Bu süreçte;
Süreçlerinizi Yöneterek Gerçek Performansınızı Ortaya Çıkarın