Çevik şirketler inşa ediyoruz.
Stratejik hedeflerinizi gerçekleştirme yolculuğunuzda, etkili çalışma modelleri oluşturarak organizasyonel verimsizlikleri ortadan kaldırıyor, sağlıklı işleyen bir organizasyon yapısıyla amaç ve hedeflerinize ulaşmanıza destek oluyoruz.
Analiz
Raporu
Kurumsal Yapı, Performans, İK, Kültür, Süreçler, Riskler
Organizasyon
Şemaları
Kuruluş, Bölüm, Birim/Şube, Kısım
Görev
Tanımları
Görevler, Yetkiler, Sorumluluklar, İş Gerekleri
Yetki
Matrisleri
Harcama Yetkileri, İdari Yetkiler, Onaylar
İşgücü
Planlamaları
PDC, Norm Kadro, Kadro Fazlası, Kadro Eksiği
Süreç
Dokümanları
Prosedürler/İş Akış Şemaları, Süreç Performansları, Talimatlar, Raporlar, Formlar, Listeler
İşgücü
Uygunluğu
Görevin gerektirdiği nitelikler ile çalışanın sahip olduğu niteliklerin uygunluğu
Stratejik
Tasarım
Vizyon, Strateji, Hedefler, Performans Göstergeleri, Riskler, İç Kontrol.
Organizasyon Analizi
Kuruluşun ihtiyaçlarının tam ve doğru olarak belirlenebilmesi için tüm yönleriyle analizini içeren detaylı bir çalışmalardır. Süreç üç aşamada gerçekleştirilir. Birinci aşama analiz, ikinci aşama ihtiyaçları belirleme ve üçüncü aşama iyileştirme yol haritasının hazırlamasıdır.
Analiz sürecinde; kuruluşun misyonu, vizyonu, amaç ve hedefleri, yönetim tarzı, iş modeli, organizasyon yapısı, kurumsal süreçleri, kurum kültürü, insan kaynakları uygulamaları, temel performansı, verimlilik, rekabet düzeyi, sektördeki yeri, kurumsal riskleri, denetim ve kontrol, yaşanan genel problemler, öneri ve düşünceler gibi gerçekleştirilecek proje ile ilgili ana konulara odaklanılır.
Organizasyon Tasarımı
Organizasyon tasarımı çözümlerimiz, kuruluşların sürdürülebilir performansı göstermesine, çevik hareket etmesine ve karmaşıklığı ortadan kaldırmasına yardımcı olur.
Organizasyon Tasarımı Çıktıları
Organizasyon tasarımı sürecinde organizasyon şemaları, iş tanımları, yetki matrisleri, süreç dokümanları, işgücü planlama, işgücü uygunluğu ve kuruluşların talebi halinde stratejik planlama ve stratejik tasarımlar yapılmaktadır.